Mitt liv..!

namn -  Jennie
hemstad - Sthlm
högerhänt/vänsterhänt – vänster
värsta ovanor – Sova efter skolan...?
stjärntecken – vattuman
skostorlek - 37
är dina föräldrar skilda - yesbox.
skor idag - converse
svagheter - pms humör för ofta.
rädslor - Att trampa på sniglar.!
mål för året - Gå ut med så bra betyg som möjligt!
mest använda fras på msn - msn?.. aldrig inne
det första du tänker på när du vaknar - vad är klockan?.
bästa kännetecken - ?

FAVORIT
färg - Gul är fint :D
mat - Färdigköpt lasagne
sport – Dans
djur - katt.
glass - mjukglass
affär - hm..
sallad – avokadosallad
skådespelare - michael scofield
låt - Rich hil's musik!
nummer - 3
årstid - Vår
parfym – många olika.
kroppsdel på motsatta könet - ögonen.

VÄNNER OCH LIVET
vad vill du bli när du blir stor - Ska*polis.
vem av dina vänner är mest lik dig – Malin.. 
vem är mest högljudd - min klass? 
vem får dig mest att skratta - Någon som drar ett skämt?
vem har du känt längst – Malin
vem är blygast - hm... jag?
när grät du som mest - kärlek gör ont i bland.
bästa känslan - att vara nykär :)
värsta känslan – Nervös, ångest  
vart vill du bo i framtiden – Sverige.
om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara – Jag skulle ändra min vikt, samt mitt hår :) 
hur länge tror du att du kommer leva - Tills jag dör antar jag!

HAR DU NÅNSIN
varit kär –
jaa
blivit dissad – ja,
rymt hemifrån - yes
sovit utomhus - tälta när jag va typ 9?
gråtit i skolan - jeaa
spytt i skolan - nopp
velat bli modell - Nej
gjort något dumt som du skrattar åt idag - Nej, men det lär komma. 
sett en död människa – neje
druckit alkohol - sån här med % i? tror de i så fall då.
använt droger - Mixpix.
ätit sushi - Ja,men jag älskar det inte.
retats - självklart inte :)

DU
svär -
Fööör ofta.
sjunger bra - nejjee
duschar dagligen – japp
vill gå på högskola/universitet - polishögskolan.
vill gifta dig - de är klart (:
tror på dig själv – Ja om jag verkligen vill. 
kommer överens med dina föräldrar - yes! :)
gillar åska - de är coolt.
spelar något instrument? - Fick andra talanger ;) 
sover med gosedjur – nejje
sjunger i duschen -nej står mest tyst

THIS OR THAT
pepsi/cola –
cola 
mc donald’s/burger king -burger king
singel/gruppdate – Gruppdate
choklad/vanilj - vanilj
jordgubbar/blåbär – jordgubbar
kött/veg. – kött
Tv/film - TV
gitarr/trummor - Gitarr
adidas/nike - adidis
kakor/paj - paj

KAN DU
gå ner i splitt – det va länge sen jag kunde de.
skriva med båda händerna - ja det kan väl alla med inte lika bra med båda?
blåsa en bubbla – ja
rulla din tunga i en cirkel – Ja
nudda näsan med tungan - nej,
dansa - nja ja det kan jag väl..
äta vad du vill utan att oroa dig – nej

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
du nuddade -
eh, malin tror jag 
du pratade i telefon med - Mamma!
du msnade med - oj, det va föör länge sen...med tror joanna.
du kramade - Joakim.
du skällde på - Joakim får ta det mesta så det är väl han? haha

SENAST DU
skrattade – Idag i skolan när anna höll på att somna på lektionen!:D
grät - Det va ett tag sen nu.
filmen du såg -
tuggade tuggummi - föra helgen. innan dess år seeen...
drog ett skämt - haha, sånt gör inte jag
sjöng en sång – nu?

VAR ÄR DU?
vad ser man utanför ditt fönster -
haha ett soprum..
lyssnar du på musik nu – självklart!
vad har du på dig – Tröja & mjukis

RANDOM
vilket land/städer skulle du vilja besöka -
Egypten, Japan, Grekland, Turkiet
hur många kuddar sover du med - 2 :)
dricker du mjölk - inte ofta..
person du hatar mest - ?
vilket är det värsta vädret - närr de blåser, är kallt och när de regnar/snöar
lekte du med barbie som liten – Klrat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0